piątek, 15 stycznia 2016

NOWOŚCI ; biedronka , pepco i chińczyk




Dzień dobry , a raczej dobry wieczór  !
Dzisiaj przychodzę z malukimi nowościami . W biedronce kupiłam kalendarz z takimi słodkościami na zdjęciach . 
Każdy miesiąc  inny muffinek  koszt ok 7 zł następnie  w małym słoiczku żelki  w kształcie serduszek za ok ;  7 zł  . W pepco znalazłam świecznik  i również z motywem serduszka ; 1o zł ;)
U chińczyka dorwałam minionka , który teraz posłużył mi jako zawieszka do samochodu  ; 9 zł .














Zdjęcia robie telefonem dlatego taka jakośc brzydka . Czekam na aparat z naprawy !
Miłego wieczorka <3

36 komentarzy:

  1. Ja w tym roku zrezygnowałam z takich kalendarzów, ale pozostałam przy tym "książkowym". Kupiłam zwykły czarny, klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam taki kupić ale jak zobaczyłam ten to od razu zdanie zmieniłam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też tak myśle ! :)
      Dziękuje za komentarz :*

      Usuń
  3. nice post :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny Minionek :) Uwielbiam! Bajka nie do końca mi się podoba, ale bohaterowie owszem :) Zazdroszczę breloka :P
    Kalendarze przesłodki :P Nie mogłabym go mieć, ciągle chodziłabym głodna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to bajki nie ogladałam :)
      Ale postacie słodkie :p

      Usuń
  5. Fajne nowości :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzyłam na te kalendarze w biedronce, ale czekałam aż stanieją, aż w końcu ich nie ma ;(

    A są takie ładne!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne!:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne rzeczy ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Minionki ciągle modne! ;) Ja mam zwykły kalendarz ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  11. Minionki <3 Piękny kalendarz!

    https://angelamos94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super wpis, piękne zdjęcia, zapraszam też do mnie na www.lipsonheels.pl Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, odwdzięczę sie za każdy komentarz czy polubienie strony na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boze jaki slodziutki ten minionek 😍 a na sam widok muffinek aż slinka cieknie :D

    www.lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*