środa, 27 stycznia 2016

KOKTAJLE SMARTFOOD

Witam !
Dziękuję za wszystkie obserwacje oraz komentarze . Jest mi bardzo miło , że jest Was coraz więcej ! No porównując inne znane blogi to mój blog  to nic ,  patrzac na liczbę  obserwatorów ale cieszę się , że jest was garstka ta najlepsza  :*
Dzisiaj chce przedstawić Wam  firme   smartfood
Zajmuje się ona sprzedażą produktów odchudzajacych. 
 W swojej sprzedaży oferują takie produkty jak ; zamienniki posiłków , przeróżne napoje , batony czy całe zestawy i akcesoria . Zapraszam do obejrzania ich strony i   produktów .
Kiedyś widząc u jednej dziewczyny koktajl  z tej firmy pomyślałam  , że też zamówie do spróbowania i akurat byłam w rossmanie i znalazłam przypadkiem koktajl bananowy i truskawkowy . Z tych dwóch najlepszy jest jak dla mnie bananowy   . 
Pysznosci same banany ,  szczerze go polecam. :)
Truskawkowy natomiast był bardziej syty . Po szklance takiego koktajlu automatycznie nie byłam głodna  

Cena za koktajl ok 5 zł klik


Truskawka za ok 6 zł klik


Zastanawiam sie nam jednym zestawem ; 

Zestaw kolorowy

Zestaw rozmaitości  2 .
 Jeśli jesteście ciekawi   co znajduje się w takim cudownym zestawie zapraszam tam  klik



21 komentarzy:

  1. Mnie one często kuszą w Rossmanie:p
    Chyba w końcu zdecyduje się na ich zakup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusiły ale wkońcu jak zobaczyłam w rossmanie to kupiłam na spróbowanie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cały czas zastanawiam się nad jednym z nich :)

      Usuń
  3. Mi najbardziej smakuje makaron z sosem spaghetti!
    mniam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe te zestawy :):*
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubie takich rzeczy :D

    www.patryczko.blogspot.com U mnie styczniowi ulubiency kosmetyczni ! :*
    Zapraszam Kochana ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma swój gust ;)
      Zaraz odwiedze Twojego bloga ;*

      Usuń
  6. Ciekawe są te zestawy, ale mi nie przydatne, bo ja z kolei musiałabym przytyć :)
    Warto je chyba kupić, wiec się nie zastanawiaj!

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ;)
      to rzeczywiście Tobie nie przydatne !

      Usuń
  7. Próbowałam batoników owsianych tej firmy i były spoko, więc to też musi być smaczne ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam je,ale nigdy nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wzrastająca liczba czytelników jest na pewno dużą motywacją
    nigdy nie słyszałam o koktajlach, może kiedyś będe miała okazję je wypróbować

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe, uwielbiamy koktajle :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*