poniedziałek, 18 stycznia 2016

JAKIE WRAŻENIA PO TYGODNIU STOSOWANIA DIETY

Witajcie!
Zostawiam Wam menu na jeden dzień .

Śniadanie I 
*3 łyżki płatków owsianych gotowane na wodzie z dodatkiem mleka 1.5%
*2 suszone śliwki

Śniadanie II  :
*2kromki pieczywa razowego
*Masło
*1 jajko gotowane
*1 plasterek poledwicy

Obiad :
*zupa pomidorowa ( nie zabielać mąką ani śmietaną )

Podwieczorek:
*1 jabłko
*1/2 grapefruita

Kolacja:
*1 kromka pieczywa razowego
*Masło
*2 plasterki szynki .

Niestety nie trzymam się mojego jadłospisu tak jak chciałam ponieważ zmieniłam pracę i pracuje od 10 do 18 i tylko jedna przerwa na posiłek . Dlatego jem śniadanie o  9.00 potem drugie gdieś o  14 . Później jem ok 18.30 i ostatnio posiłek po   21.00 :)
I powiem Wam szczerze , że po tygodniu stosowania się do porad dietetyka jest już inaczej. ! Nie ciągnie mnie tak do słodkiego  , nie jestem tak ciągle głodna . Nie pije coli , pepsi czy innych napoji tego typu tylko herbate, kawe i wode gazowaną . 
 Czuje ,że mój żołądek powoli robi się mniejszy i potrzebuje mniej jedzenia. 
Nauczyłam się też jeść śniadanie kiedyś to wychodziłam z domu bez niego a dziś już wiem , że to najważniejszy posiłek . 

Zaczynam drugi tydzień diety  Trzmajcie kciuki ! <3 








42 komentarze:

  1. Fajnie, wytrwałości życzę ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wytrwałości życzę na diecie :)
    sama planuję przejść na dietę i jeść posiłki o regularnych porach, a nie zaczynać od śniadania o godzinie 13

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo przed dietą , śniadanie potrafiłam zjeść o 12 , 13 gdzie wstawałam o 6 :)

      Usuń
  3. Super :) Życzę wytrwałości Kochana ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. oby tak dalej

    __________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie , czas pokaże jak daleko zajde :p

      Usuń
  5. Wytrwałości i powodzenia :)
    Zapraszam na nowy blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      Jak będę miała więcej czasu wpadne na bloga !

      Usuń
  6. Powodzenia ja od początku stycznia jestem na diecie zobaczymy jak to będzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również powodzenia w dalszym utrzymywaniu diety ! :)

      Usuń
  7. Trzymam za Ciebie kciuki *.*
    pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez zaczelam kontrolowac to co jem, nie powiem bo jest ciezko, ale musze wrocic do swojej poprzedniej wagi ;-) buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj u mnie też są momenty czasami cieżkie - brak słodkości powodują humorki :p
      Pozdrawiam ! :*

      Usuń
  10. najgorsze własnie jest jak się pracuje i nie ma się czasu, aby zjeśc;/ powodzenia i wytrwałości w diecie;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie . Ale jakoś musze to godzić.
      Dziękuje za komentarz :*

      Usuń
  11. Powodzenia w dalszych zmaganiach i osiąganiu upragnionego celu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia, ja chwilowo poza dietą - w sesję muszę być najedzona, haha ! Zapraszam na nowy post i konkurs - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. trzymam mocno kciuki bo sama jestem na diecie i wiem jakie to trudne ! :)
    Pozdrawiam! ~21-letnie mama z blogahttp://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę spróbować, bo przez szkołę od 8 do 17 zdecydowanie cięzko jest mi jeść regularnie. Super, że się lepiej czujesz! Trzymam za Ciebie kciuki kochana!
    buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia! :) ja w diecie nigdy za długo nie wytrzymałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest taka moja pierwsza poważna dieta :p

      Usuń
  16. Fajnie, że mimo zmiany pracy próbujesz jednak coś z dietą ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jakoś to pogodzic :)
      Jak bedę miała więcej czasu zajrze na Twojego bloga :*

      Usuń
  17. Życzę powodzenia :)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam kciuki :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny ten kubeczek! Życzę wytrwałości :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*