niedziela, 10 stycznia 2016

INSTAGRAMOWO






  

Witajcie ! 
Dziękuję za wszystkie komentarze w poprzednim poście dotyczącym pierwszej wizyty u dietetyka <3 
Dzisiaj zapraszam Was na mojego instagrama kilk Twinstyl   zapewne każda z Was ma więc piszcie w komentarzach swoje nazwy ! 
Chętnie odwiedze Wasze konta .
Przychodzę również  z malutkim pytaniem czy chcecie aby  w kolejnych postach pojawiało się menu na cały dzień z mojego jadłospisu   od Pani dietetyk ?  
Może skorzystacie i bedziecie chciały się dowiedzieć co np. na śniadanie jeść   .










10 komentarzy:

  1. to menu byłoby fajne

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna czerwona sukienka *_*
    na instagramie obserwuję jako netia223 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze zdjęcia:)
    ja instagrama nie posiadam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna czerwona kiecka! :)

    ps. ja często odwiedzam blogi czytelników poprzez bloggera i im odpisuję, prosiłabym następny raz żebyś nie wklejała w komentarz adresu bloga bo bardzo tego nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje !
      Ok nie będę i już się poprawiam :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Ale śliczna sukienka! ♥ Bardzo lubię instagrama :D
    NOWY POST - Trochę o kodach. Zapraszam do obserwacji i komentowania, buziaczki:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubie !
      Zaraz zerkne na twojego bloga :*

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*