sobota, 23 stycznia 2016

DOMODI WITA !

Witajcie !
Dzisiaj przychodzę do Was z  gadżetami od Domodi . Dziękuję bardzo Pani Marcie za paczuszkę .
Jestem bardzo zadowolona z niej i bardzo umiliła mi dzień .
Dla tych , którzy jeszcze nie zaglądali na portal zapraszam klik ;)
W pudełeczku znalazłam :
*  Kalendarz mega super plus długopis
*  Kubeczek prześliczny
*  Notes  z długopisem  
*  Torbe ( bardzo lubie tego typu torby . Mam jeszcze dwie z Avonu i jak narazie dobrze Mi służą) 
* Lusterko ( moje pękło także super , że dostałam drugie i o wiele lepsze ! )

Domodi prowadzi również bloga także zainteresowanych zapraszam do obserwowania i odwiedzania go blog.domodi.pl klik !
Chciałabym kolejny post zrobić z odpowiedziami na pytania od Was dlatego proszę tutaj w komentarzach zadawajcie pytania i co chcielibyście się o mnie i ode mnie    dowiedzieć . :)
















Czekam i czekam na aparat ; ( 
Zmykam zaraz do szkoły . Miłego dnia ! 

60 komentarzy:

  1. Ale świetne rzeczy!! Śliczne wszystko :) Bardzo mi się podoba ^^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też Mi się wszystko podoba ! ;)
      Również pozdrawiam ; *

      Usuń
  2. Super rzeczy ^^ A uwielbiam takie notesy *.*

    http://chwila-z-nadien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy, kubek strasznie mi się spodobał. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do konkursu: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, w tym bon do Zary! a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam szczęścia w konkursach :)
      Ale dziękuje za zaproszenie !

      Usuń
  5. Wszystko mi się podoba i wszystko bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo jakie urocze! super kubek! Bardzo podoba mi się ten post! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam również do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny notesik ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubeczek super:*


    www.patryczko.blogspot.com
    Ja dopiero zaczynam z moim blogiem lifestylowym i będzie mi bardzo miło !
    jeśli poświecisz swoj czas i wejdziesz do mnie :*Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję , Kochana jesteś <3
    Bardzo mi miło :*
    A co do Twojego wpisu, to zazdroszczę :) Świetna paczuszka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę !
      /też jestem zadowolona z tej paczuszki ; )

      Usuń
  10. Świetne gadżety :) bardzo podoba mi się ten kalendarz :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie fajne rzeczy.

    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lustereczko wpadło mi w oko :) Urocze i poręczne. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ;)
      Przydaje się na wyjazdy , mało miejsca zajmuje ; *

      Usuń
  13. Nie słyszałam wcześnieaj o takich bajerkach z domodi ale zainteresowałaś mnie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze , że kiedyś u jednej blogerki widziałam kubeczek i pomyslałam , że bym taki chciała mieć ;) no i miła niespodzianka - maam ;*

      Usuń
  14. Bardzo fajne rzeczy , szczerze jak do teraz o nich nie słyszałam ani nie widziałam :*
    Wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie na blogu :*
    Pozdrawiam :**
    http://angelikamichalak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super paczka, szczególnie kalendarzyk i kubek ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poczytam Twoje posty ;)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się przydały . dziękuje za komentarz ;)

      Usuń
  17. Jakie urocze drobiazgi! aż miło jest popatrzeć, świetna paczucha!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale fajne rzeczy, muszę przyznać! sama takie chcę haha
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się poszczęściło z tą paczuszką :)

      Usuń
  19. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie! Po prostu genialne!

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jakby co to zaobserwuj i daj znać u mnie, a się odwdzięczę! :)

    http://ola-watala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lecę poczytać Twojego bloga :)
      Jesli Mi się spodoba zaobserwuje !

      Usuń
  20. Świetny post :)
    Wspólna obserwacja?:)
    scrapbooksstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedze Twojego bloga jeśli Mi sie spodoba zaobserwuje ! :)

      Usuń
  21. Świetna paczuszka, bardzo fajny prezent :) Najbardziej podoba mi się kubek i kalendarz, ale reszta też bardzo fajna :)
    Kochana co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj i daj znać u mnie, a ja od razu się odwdzięczę.
    Cieplutko pozdrawiam
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. super paczuszka, pozazdrościć! ;>
    http://nonpaareil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie gadżety są cudowne ! Zapraszam do siebie

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki świetny kubek!:)
    Obserwuję kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rzeczy :)

    Kochana mam prośbę... czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/lista-zyczen-czyli-wpado-mi-w-oko-z.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawa paczuszka ;)
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna paczuszka!:)

    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Planuję zakup kalendarza, jednak jest to rzecz, która bardzo się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna paczuszka, bardzo ciesze się, że Ci się podoba.

    Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny ten kalendarz :) Przydałby mi się! Świetna paczka!

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*