piątek, 29 stycznia 2016

CUD czyli CZAS UNIEŚĆ DUPE !



Witajcie!
Dzisiaj przychodzę z małą obietnicą !
xxx razy powiedziałam " Jutro zaczne   ćwiczyć " i co z tym się działo ? Nic . Pięć minut później nie pamiętałam  , że miałam wziąć się za siebie.  Mijał dzień , dwa , tydzień , miesiąc i zupełnie nic. Znajome prawda ?
Dzisiaj pierwszy dzień ćwiczeń za mną. Wkońcu do wakacji pozostało 153 dni ,  a to malutko . Czas szybko leci.  A efekty same nie przyjdą .
Mój stan na dzisiaj to  72 kg dokładnie za miesiąc stane na wagę i zobaczę czy ćwiczenia coś dały. 
Przedstawiam Wam tabele z których wykonuje ćwiczenia z każdym dniem o kilka więcej.  Przyznam się bez bicia , że moja kondycja jest słaba i chce  to zmienić .  
Ktoś zaczyna ćwiczyć ze mną ? ;) 





Kto z Was  już zaprzyjaźnił się ze sportem ? 
  


32 komentarze:

  1. Powodzenia i wytrwałości :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki żeby się udało! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia;)
    ja zaczęłam chodzić na siłownię :)


    ________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion,Makeup and?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio zaczęłam swoją przygodę z Mel B. Robię wyzwanie, które trwa miesiąc i baaardzo wszystkim polecam!

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ćwiczyłam kiedyś z mel b i szczerze widziałam efekty ! :)

      Usuń
  5. Powodzenia :) Mi ciężko się zmobilizować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mi też było odkładałam to i odkładałam :(

      Usuń
  6. Ja + Sport to mieszanka wybuchowa :/ Ciężko mi się zmobilizować. Życzę powodzenia ;) Mogłabyś wpaść do mnie i pomóc mi w współpracy ? :* Wystraczy kliknąć w linki nad zdjęciami!:* http://macreateart.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najorsze jest kilka dni potem już z górki ! Ok pomoge tylko jak będę miała wiecej czasu teraz tylko weszłam na chwile aby poodpowiadać na komentarze :*

      Usuń
  7. Ja od 1 lutego zaczynam wyzwanie 30 Day Squat Challenge, a także wyzwanie z Mel B na każdy dzień :) Dla Ciebie powodzenia kochana! Obserwujemy i czekamy na efekty! Buziaki♡

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia !
      Musimy pamiętac ,że kilka pierwszych dni jest najgorsze :*
      Pozdrawiam !

      Usuń
  8. Super motywujący post. :) Z tymi przysiadami fajna rozpiska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. brzuszki to by mi się bardzo przydały, przysiady już robię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. a nam cięzko ruszyć dupy! :(:( :P MY tez obserwujemy i powodzenia!!! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też było ; ( ale jak pomysle , że do lata czas szybko zleci to biorę się za siebie ;)
      Dziękuje za obserwacje ;*

      Usuń
  11. Mnie też niesamowite ciężko się ruszyć. Mój największy sport to spacery z psem. Ale zacznę znowu biegać, chyba:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powodzenia ! malutkie bieganie ale zapewne dużo dla organizmu będzie znaczyć ; *

      Usuń
  12. dobry przekaz na obrazku :)
    mogłabyś poklikać w moim nowym poście? :)
    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie od niedawna znowu zaczełam ćwiczyć.
    W końcu już niedługo lato :D
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia :D ja na razie zaczęłam tylko przysiady :D
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam ten problem , zawsze jest od jutra ;D
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. życzę wytrwałości :) ja też ćwiczę od paru tygodni, ale głównie po to żeby wyrobić mięśnie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*