wtorek, 8 grudnia 2015

Nowy rok ; nowe cuda

Witajcie ! 
Dzisiaj przychodzę do Was z moją malutką listą na nowy rok  , a mianowicie  jest to spis rzeczy które w następnym roku muszą się znaleźć u Mnie . 

1. Zegarek Daniel Wellington Classic Southampton 36mm   klikUltracienka koperta oraz idealnie okrągła tarcza o barwie bieli skorupki jajka. Po dodaniu paska NATO w kolorze różowym, białym i niebieskim powstaje czasomierz o radosnym, a jednocześnie stylowym i eleganckim wyglądzie. Ten ultracienki (6 mm) zegarek marki Daniel Wellington nadaje się na każdą okazję. Bez względu na to, czy wybierasz się na imprezę, na której obowiązuje smoking, na partyjkę gry w tenisa, czy też zamierzasz spędzić słoneczny dzień w klubie golfowym – Daniel Wellington będzie stylowym towarzyszem. Ponadto dzięki wymiennym paskom każdego dnia tygodnia możesz nosić inny, niepowtarzalny zegarek.


2.  iPhone 5s ; klik ; Czy któraś z dziewczyn ma ? Mogę prosić o opinie ;)
 
3. laptop Apple Macbook Air 11 i5 ; 5250U 4 GB 


4. Toaletka <3 Tylko kolor bialy ; klik
Od nowego roku zbieram w skarbonkę na te cztery cuda !  




6 komentarzy:

  1. same cudowności <3
    Mamy Zegarek DW, Macbooka Air, i Iphone 5 - gorąco polecamy każdą z tych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iphona dostanę na gwiazdkę, a DW to też mój cel na nowy rok :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na świeży post :*
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam iPhona 5s Gold i moge ci polecić ten telefon jest genialny pod każdym względem.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dostanę iphone na gwiazdkę :) Ale wcześniej wybiorę się do iSpota pooglądać jeszcze te zabawki ;) To będzie mój najlepszy prezent świąteczny ever i jestem mega podekscytowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zegarek i toaletka również moje marzenie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*