piątek, 18 grudnia 2015

Kolekcja bransoletek 2016

Witajcie ! 
Wczoraj stworzyłam swoja małą  kolekcję bransoletek ze szklanych kulek  <3 
Nie mialam jakiegoś pomysłu  na nie tylko usiadlam i zaczełam łaczyć kolorki .
Bardzo mi się spodobały i co najważniejsze są to kulki szklane i nigdy nie straca swojego uroku , pamiętam jak raz miałam zamówione takie bransoletki tego tego typu ale po kilku dniach  < bo nosiłam je codziennie >  kolor zaczął schodzić i bardzo brzydko to wyglądało  .. 
 Jak Wam sie podobają ? 

Zapraszam na stronkę Twin





4 komentarze:

  1. Śliczne kolory ma ostatnia bransoletka! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  2. ta ostatnia jest najpiekneijsz a!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kolorowe! Nie pasują do mnie, ale to nie zmienia faktu, że są ładne (:
    Pozdrawiam ciepło
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*