niedziela, 13 grudnia 2015

Fasolki wszystkich smaków

                                                                    Witajcie!  
Pewnie większość z Was słyszała już o fasolkach wszystkich smaków. Dość długo zastanawiałam się czy je kupić ale akurat chłopak dostał od taty z niemczech i mam !
Są różne rodzaje takich fasolek my trafiliśmy na dość " dobre " ze wszystkich bo są również takie smaki jak : zgnite jajko , brudne skarpety,  trawa , karma dla kota czy psa.
 Moje są o smaku:  truskawek, limonki , melona , jagody , kokosu  , lukrecji , pomarańcza , popcornu-  dla mnie mega nie dobry nie przypomina mi nawet tego smaku tylko jakiegoś  mleka  nie potrafię nawet określić tego smaku .
W pudełeczku znajduje się aż 20 smaków . 
Fajna zabawa zamykamy oczy losujemy fasolke i rozpoznajemy smak . 
Zostawiam wam link gdzie je możecie znaleźć  klik


a tutaj zostawiam link na youtube do innych dziewczyn które  testują fasolki ; Klik 
Jadłyście już takie  ? Podzielcie się opinią ! <3 p.s przerpszam za takie zdjęcia ale jeszcze aparatu nie oddałam do naprawy i pozostał mi telefon
Miłej niedzieli ;)

1 komentarz:

  1. Jadłam kiedyś z przyjaciółką ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*