środa, 30 grudnia 2015

PIERWSZE BLOGOWE ROZDANIE

Dzień dobry ! 
Postanowiłam zrobić rozdanie na moim blogu jest to pierwsze rozdanie także za jakieś niejasności przepraszam . 
Na fanpagu zazwyczaj organizowałam konkursy niespodzianki i tutaj też będzie takie  rozdanie z niespodzianką .

Zasady są proste ; 
* zostań publicznie obserwatorem mojego bloga 
* aby zwiększyć swoje szanse na wygraną polub mnie na facebooku twinstyl
* podaj adres email abym mogła skontaktować się z wygraną osobą 

 Po zaobserwowaniu i polubieniu prosze o komentarz ; 
" obserwuje jako ..
  lubię jako ..
 adres email ;  "    
Wylosuje 3 osoby   1..Udział w konkursie mogą brać osoby , które  nawet nie mają bloga , wystarczy tylko konto do zaobserwowania bloga !  
2.. Nagrodą jest niespodzianka 
3.. Rozdanie zaczyna się 30 grudnia , a kończy 31 stycznia 
4.. Wyniki podam do trzech  dni od zakończenia rozdania 
5.. Bawimy sę uczciwie 

Powodzenia ! 
 Serdecznie zapraszam do udziału ponieważ aby losowanie się odbyło musi być conajmnie 10 osób zgłaszających <3 


wtorek, 29 grudnia 2015

Hand made

Dzień dobry  ! Przedstawiam Wam moją kolekcje bransoletek którą wczoraj zrobiłam 
Czekam na aktywacje butiku na Dawanda aby móc je wszystkie wystawić na sprzedaż .
















poniedziałek, 28 grudnia 2015

Gdzie kupować ? DOMODI

Witajcie !
Jak tam po świętach ?  Ja się tak objadłam , że teraz czas sie ogarnąć .. Zapisałam się do dietetyka ale na 5 stycznia wkońcu pora  wziąć się za siebie   . Trzymajcie kciuki ! <3
Dzisiejszy post jest o tym gdzie przez internet możemy kupić bardzo ładne  fajne ubrania    rzeczy .. czyli mowa tutaj o firmie   domodi.pl . Znajdziemy tam coś dla kobiet ;
Sweterki , kardigany  klik


Spodnie , Jeansy  klik 



Kurteczki i płaszczyki  klik


Torebki klik



Jak widzicie domodi ma bardzo duży asortyment i każda z nas za niewielka kwotę znajdzie coś dla siebie. 
Macie swoje perełki które znajdziecie właśnie na domodi ? ;)
Miłego dnia ! 









niedziela, 20 grudnia 2015

Wosk YANKEE CANDLE

Dobry dzień ! 
Kilka dni temu zamówiłam woski YANKEE CANDLE cały czas zastanawiałam się czy są dobre czy ładnie pachą i czy nie wydam tylko kasy niepotrzebnie ale ZDECYDOWANIE są to najlepsze zapachy pod słońcem ! Zamówiłam dwa zapachy ; cytrynki i truskawki z kremem .  Zapach cytryny mega ładnie pachnie i zapach się roznosi po pokoju ,  miałam drzwi otwarte to nawet po korytarzu . Zapach truskawek i kremu również przypadł mi do gustu właśnie dzisiaj go użyłam  i bardzo ładnie pachnie jest słodki , nie drażni i powietrze wydaje sę takie przyjemne . 
 Szczerze polecam można je dostać tutaj pachnąca wanna  za 7.50 zł sztuka 
Testowałyście już  tej firmy    woski i świeczki ? 
Jakie polecacie ? bo już poluje aby zamówić następne <3 










Miłej niedzieli Kochani <3

piątek, 18 grudnia 2015

Kolekcja bransoletek 2016

Witajcie ! 
Wczoraj stworzyłam swoja małą  kolekcję bransoletek ze szklanych kulek  <3 
Nie mialam jakiegoś pomysłu  na nie tylko usiadlam i zaczełam łaczyć kolorki .
Bardzo mi się spodobały i co najważniejsze są to kulki szklane i nigdy nie straca swojego uroku , pamiętam jak raz miałam zamówione takie bransoletki tego tego typu ale po kilku dniach  < bo nosiłam je codziennie >  kolor zaczął schodzić i bardzo brzydko to wyglądało  .. 
 Jak Wam sie podobają ? 

Zapraszam na stronkę Twin





czwartek, 17 grudnia 2015

GIORDANI GOLD podkład minerlany

                      Kochane! 
Dzisiaj przedstawiam Wam podkład minerlany Giordani gold  kolor porcelain kod ; 31802. 

 Kupiłam go w Oriflame za ok 20 zł < na promocji > .
Mam go już z ponad trzy tygodnie i jeszcze mega dużo zostało gdzie używam go codziennie.

Podkład jest w bardzo fajnej szklanej buteleczce z aplikatorem do wyciskania .   
Nie zostawia plam i co zwróciło moja uwage ma delikatna substancje jak krem co bardzo dobrze się rozprowadza .

OPIS PRODUCENTA : 

 



















Brelok znajdziecie  tutaj ; Kingefashion shop
podkłada tu ;  Oriflame podkłady


niedziela, 13 grudnia 2015

Fasolki wszystkich smaków

                                                                    Witajcie!  
Pewnie większość z Was słyszała już o fasolkach wszystkich smaków. Dość długo zastanawiałam się czy je kupić ale akurat chłopak dostał od taty z niemczech i mam !
Są różne rodzaje takich fasolek my trafiliśmy na dość " dobre " ze wszystkich bo są również takie smaki jak : zgnite jajko , brudne skarpety,  trawa , karma dla kota czy psa.
 Moje są o smaku:  truskawek, limonki , melona , jagody , kokosu  , lukrecji , pomarańcza , popcornu-  dla mnie mega nie dobry nie przypomina mi nawet tego smaku tylko jakiegoś  mleka  nie potrafię nawet określić tego smaku .
W pudełeczku znajduje się aż 20 smaków . 
Fajna zabawa zamykamy oczy losujemy fasolke i rozpoznajemy smak . 
Zostawiam wam link gdzie je możecie znaleźć  klik


a tutaj zostawiam link na youtube do innych dziewczyn które  testują fasolki ; Klik 
Jadłyście już takie  ? Podzielcie się opinią ! <3 p.s przerpszam za takie zdjęcia ale jeszcze aparatu nie oddałam do naprawy i pozostał mi telefon
Miłej niedzieli ;)