poniedziałek, 19 października 2015

Pink love

Witacie !
Jak tam po weekendzie  ? Mi bardzo dobrze minął   szkoła , czas spędzony  z moją miłością <3
Postanowiłam , że od teraz  przy każdej stylizacji  którą dodaje będę podsumowywać ile razem ona kosztowała  abyśmy mogli zobaczyć , że można ubrać się za niewielką sumę!
Szkoda tylko , że nie sfotografowałam torebki , kupiłam ją z avonu tylko nie mogę znaleźć linku aby całą Wam ją pokazać ..








Kamizelka , dresy , buty kupiłam w stacjonarnym sklepie ( nie mają swojej strony internetowej )        
Bluza ; Ushi Fashion
                                                                Zegarek ;  Twin shop
                                                                Torebka ; Avon

Kamizelka ;   59 zł
Dresy ;  45 zł
Buty ;   79 zł
Bluza z dostawa ;   85 zł
Zegarek  20 zł
Torebka ; ok 50 ; 70  zł ( nie pamiętam zbytnio )
Razem cała stylizacja  ; ok 338 zł

3 komentarze:

  1. Zegarek jest na prawdę świetny :) Z tego co widzę można go ubrać do sportowej stylizacji, jak i do eleganckiej. Super stylizacja :)
    Pozdrawiam Kuba + obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*