czwartek, 22 października 2015

orange sweater i prawo jazdy

Dzień dobry ! 

Zdjęcia zrobiłam sobie rano przed pracą , a w pracy piszę post . 
Jest spokojnie także  mogę korzystać z neta . 
Może w sobotę moje Kochanie da się namówić  na zdjęcia <3 

Chciałabym się rozpisać na temat prawa jazdy ponieważ widziałam , czytałam , że blogerka DEYNN zdaje prawko i bardzo się stresuje . Ja miałam tak samo ! może jazdy z instruktorem , który mnie uczył nie były takie stresujące ale sam egzamin TAK  . 
Pamiętam , że przeżywałam to już dzień  przed egzaminem  . Jedna wielka masakra . 
Nie wiem czemu tak się stresowałam , za bardzo się chyba przejmowałam .. nie nie szłam tam z myślą , że zdam . Raczej ,że nie zdam i tak się stawało . 
Prawko zdałam za 13 razem 13tego i o 13stej  . Dziwne bo  jak zdawałam na samym początku prawko pomyślałam sobie , że pewnie zdam 13 o 13 i 13 raz . i Tak było . 
Więc dziewczyny jeśli podchodzicie do egzaminu to nie poddawajcie się po kilka razy Wam nie wyszło . Ja chciałam się  poddać za piątym razem , ale Mój chłopak mnie wspierał i pocieszał .   Teraz bardzo się cieszę , że mam prawko bo bez samochodu to ani rusz , powoli śmigam samochodem i się uczę <3 






Dzisiejszy poranek <3 Mamusia zrobiła " tortille "



Kto wybiera się do Rossmana na promocję ? Najbliższy rossman mam w Gdańsku ale na pewno się wybiorę <3



Zegarek ; 25 zł 
Sweterek ; ok 45 zł 
Naszyjnik gwiazdkę dostałam od chłopaka na święta <3 
  Miłego dnia ! 
 

15 komentarzy:

  1. zegarek jest prze słodki <3 idealnie napisałaś z prawkiem, dzisiaj o 14 mam egzamin teoretyczny którego nie mogę zdac i podchodzę już 5 raz do Niego...mam ochotę się włąsnie poddac :/
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdawałam teorie 3 razy . Trzymam kciuki za Ciebie ! Dzisiaj dasz rade :*

      Usuń
  2. jasne, stres powoduje kolejny oblany egzamin

    OdpowiedzUsuń
  3. daleko mi do egzaminu, ale pewnie też się będę stresować
    pozdrawiamm :))
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny sweterek ;)
    Zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba,zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam, że chciałabyś wygrać kupon na zakupy do ROMWE (100$) oraz do SHEIN (120$)! Jeśli to prawda to zapraszam Cię do wzięcia udziału w giveaways na moim blogu - SHEIN: http://paradiska-life.blogspot.com/2015/10/jesienny-giveaway-z-shein-wygraj-120.html ROMWE: http://paradiska-life.blogspot.com/2015/10/halloween-giveaway-wygraj-100-od-romwe.html POZDRAWIAM <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja egzamin na prawko też bardzo przeżywałam i cieszę się, że mam to już za sobą. śliczny swetrek :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, ciekawe jak ja sobie poradzę za rok na takich egzaminach :( Ja bym na pewno poddała się już po 5 nieudanych próbach.

    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zegarek i sweterek. A kebab na ząbek to też dobry pomysł hahaah :D Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O proszę czyli 13 nie była pechowa, Gratulację :)
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja do prawka mam jeszcze 2 lata więc o nim nie myślę ;p
    Zapraszam do mnie --> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale bym teraz zjadla taka tortille :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I totally enjoyed this post! Have a nice weekend! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*