wtorek, 27 października 2015

" Oczko " czy się wyprawia ?

Dzień dobry <3 
Przychodze do Was z małym pytańkiem , a mianowicie czy wyprawia  się oczko  .? 
W przyszłym roku  w czerwcu będą z siostrą obchodzić 21 urodzinki i się zastanawiam czy wyprawic je . Podobnie jak osiemnastkę .. ale już chyba się takich " hucznych " oczek nie wyprawia . 
Nie słyszałam w śród znajomych czy ktoś właśnie obchodził tak 21 lat .  Ja bardzo bym chciała zorganizować jakąś imprezkę  . 
Czy spotkaliście się z takimi wydarzeniami jak oczko ? 










Bluza kupiona w stacjonarnym sklepie ; ok 50 zł 
 Zegarek jak widać na pierwszym zdjęciu ;  twin shop

Miłego dnia <3 

10 komentarzy:

  1. Wyskoczcie ze znajomymi na piwo :*
    Zooszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie bym chciała taka imprezę podobną do osiemnastki ;)
      Ale jesli nie wypali to na pewno na piwko się wyskoczy ;*

      Usuń
  2. Zielonego pojęcia nie mam co to jest to oczko, pierwsze słyszę, a obchodzić można każde urodziny, nie ważne czy jakaś pizza czy huczna impreza. :P

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna bluza
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o czymś takim, ale każde urodziny można przecież hucznie obchodzić :)/Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię swoich urodzin, ale sądzę że ludzie powinni je hucznie obchodzić co roku:)
    Zapraszam do mnie: http://emilizzenike.blogspot.com/2015/10/18-forbidden-voices.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jan ie wyprawiałam urodzin, ale impreza oczko fajnie brzmi i może być na prawdę miło. Jak masz okazję to rób bo później to każdy ma coraz mnie czasu ;)
    Mój blog kasiakoniakowska

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm sama o takich hucznych oczkach nie słyszałam :) ale zawsze mozna wsrod najbliższych znajomych pójsc na jakas impreze, piwo, gdzies potanczyc to na pewno :D
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  8. Też pierwszy raz słyszę o czymś takim jak oczko:) ale myślę, że jeśli macie ochote coś takiego wyprawić to jak najbardziej zróbcie to !!!:) bardzo ładna bluza, fajnie wyglądasz...Pozdrawiam A:)

    Obserwuje twego bloga...zajrzyj do nas (prowadzimy bloga od niedawna) jeśli Ci sie spodoba i dołączysz do witryny obserwatorzy będziemy bardzo uszczęśliwione :)

    http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*