wtorek, 20 października 2015

Jesienne barwy

Dzień dobry ! 
Powolutku tworzę kolejny post . Szkoda tylko , że nie ma kto robić Mi zdjęć ..  a wkurza Mnie takie proszenie , żeby ktoś chciał iść ze mną na zdjecia .   Muszę zaopatrzyć  się w pilocik do aparatu  i sama chodzić na zdjęcia . Zapraszam Was również na mojego fanpaga  Twinstyl

Pamiętajcie , że na końcu posta znajdziecie podsumowanie całej stylizacji , ta stylizacja akurat kosztowała nawet malutko <3 

Lubicie ubierać się w lumpeksach ? 
Jedna rzecz , że którą dzisiaj przedstawiam  jest właśnie kupiona tam.  

 







Sweterek , bokserka ; kupione w moim ulubionym sklepie stacjonarnym w Kiełpinie 
Zegarek ;  Twin shop
Buty emo ;  Labotti
Spodnie z internetowego lumpeksu  ;  kamaciuch

Sweterek ; 45 zł 
Bokserka ; 9 zł
Spodnie ; 8 zł 
Zegarek ; 29 zł
Buty ;  30 zł 
razem wyszło  ; 121 zł! <3  Czyli jak widzicie znacznie mniej wydałam na stylizacje niż w poprzednim poście . 

Miłego dnia ! 

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie buty <3 sama mam z 4 pary w różnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się stylizacja :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lumpeksy! Świetna stylizacja! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wygladasz ;) zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzma się. Proszenie ludzi o zrobienie zdjec, wiedzac ze ta osoba nie chce, nie ma ochoty i robi na odczep się jest przygnebiająca. :(
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz! Fajny sweterek :)

    http://zkubkiem-herbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham zakupy w lumpeksach! Tanim kosztem można mieć mnóstwo fajnych rzeczy! ;) Ładnie wyglądasz, a zainwestowanie w pilot do aparatu się przyda - ładniejsze zdjęcia zachęca czytelników do częstszych odwiedzin!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*