poniedziałek, 26 października 2015

" Dieta bez diety "

Witajcie ! 
Post miał się ukazać w sobotę ale nie miałam czasu aby go napisać.. 
Chciałabym Wam przedstawić książkę ,  którą zamówiłam z tej stronki; Dieta bez diety
Zapłaciła za nią 19.90 zł także nie była taka droga . 
Zawarte w niej informacje bardo mi się przydały można przeczytać tam m.in o tym  o której jeść kolacje , co można jeść ile czasu przed snem powinno sie ograniczyć   jedzenie. 
Dowiecie się również co ile ma kalorii , czego nie jeść , a co zacząć spożywać . 
Nigdy nie przepadałam za  śniadaniem ale zaczynam  teraz jeść z książki dowiedziałam się dużo na ten temat ; czemu powinno się jeść śniadanie  , w jakich  ilościach  , jak wpływa to na nasz organizm  i samopoczucie . 
same PLUSY <3 











Miłego dnia ! <3 

7 komentarzy:

  1. Lubię książki o jedzeniu :D zboczenie po szkole żywieniowej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna sprawa z tą książką, ale obawiam się że jak bym sie tak naczytała to odwrotnie by to zadziałało i właśnie miałabym ochote najwieksza na te najbardziej niezdrowe :(
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  4. oo fajna ta książka, można w niej ciekawe rzeczy wyczytać, z pewnością by mi się przydała :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam wszystko co popadnie jem i w nosie mam jakieś książkI:P
    ps. Dzięki za odwiedziny, ale szkoda że nie przeczytałaś posta. Bardzo nie lubię gdy ktoś zostawia adres bloga w komentarzu i ten temat właśnie został tam poruszony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam ;* pewnie z przyzwyczajenia napisałam adres ;)

      Usuń
  6. Książka idealna, posiadam i jestem zadowolona w 100 % zgadzam się z każdym Twoim słowem zawartym w tym wpisie. Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*