piątek, 25 września 2015

Warto pomagać !

no właśnie ..  jak tytuł posta wskazuje =  warto pomagać  .   
Jak mam okazję i szansę to z miłą chęcią pomagam . Bo zawsze ja mogę być w potrzebie i co wtedy ?  Dzisiaj wchodząc do biedronki zaczepiły mnie dwie panie , które zbierały żywność dla potrzebujących dzieci . Poszłam i kupiłam mleko bo przecież nie trzeba od razu wykupić całej biedronki aby pomóc . Wystarczy mały gest i już coś jest .Szkoda tylko , ze tak dużo ludzi to lekceważy .. wolą wydać pieniądze na niepotrzebne rzeczy niż podarować malutką żywność za 1 , 2,  3 zł  .. 
Prowadząc stronkę z biżuterią napisała do mnie Pani  która zajmuje się zbieraniem fantów na licytację i te pieniążki są przeznaczone dla Dzieci . Zostawiam link Drużyna dobroci   
Oferowałam dwa zegarki . Serdecznie zapraszam Was na tą licytację , która ma pojawić się już jutro ! 
Możecie również sami się zgłosić z fantem , który chcecie przeznaczyć na sprzedaż ale pamiętajcie ,że pieniążki trafią do dzieci, które bardzo ich potrzebują . 







 . )) Postanowiłam oferować dwa zegarki . Jeśli
 ktoś by chciał to zapraszam na tą licytację . Pojawi się jutro !  

MIŁEGO DNIA ! 

2 komentarze:

  1. Pewnie, warto pomagać, taka pomoc niewiele nas kosztuje, a znaczy bardzo dużo ;)
    Ślicznie wyglądasz na ostatnim zdjęciu! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*