wtorek, 29 września 2015

Recenzja ; odżywka do paznokci Avon NAIL EXPERTS 5 in 1

                                                Witajcie ! 
Dzisiaj przychodzę  do Was z moją pierwszą recenzją kosmetyczną  . Zawsze chciałam taki post napisać ale nigdy nie wiedziałam jak zacząć o czym pisać , co ma być zawarte w informacji .. Ale dzisiaj postanowiłam , że napisze o odżywce do paznokci  z firmy Avon , jest to odżywka NAIL EXPERTS 5in1  ( możecie kupić tutaj avon.sklep.  teraz za ok 12 zł  )

Moim zdaniem odżywka jest super ! 
Stosuje ją ponad tydzień i zauważyłam efekty ; 
*paznokcie są odżywione  
*płytka stała się mocniejsza  
* nie rozdwajają się i nie  łamią . 
Widać również na zdjęciach , że odżywka nadaje połysk paznokciom . 
Stosowałam ją również na lakier bardzo ładnie się świeci . 
Polecam nakładać odżywkę dwa razy w ciągu dnia   , ja tak robiłam i może dlatego efekty są tak szybko .. Zostawiam Wam  kilka zdjęć  byście mogły zobaczyć jak wyglądają moje  paznokcie . 
Mam malutkie pytanie ; znacie jakieś  metody na ładniejsze naskorki ? strasznie mi pękają co nie wygląda za ładnie .. ;))













                               MIŁEGO DNIA <3

8 komentarzy:

  1. produkty z Avonu rzadko u mnie bywają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw pokazuje sie plytke paznokcia przed zastosowaniem, a pozniej po, bo po Twoich zdjeciach nie widze efektow dzialania tej odzywki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda,że wcześniej nie dodałaś zdjęć swoich paznokci przed kuracją,bo jestem strasznie ciekawa efektu. Ogólnie widać,że paznokcie rosną. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/bielizna-od-zmysowa-kraina.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post, lovely pictures :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak używałaś odżywki? Po jakim czasie zmywałaś i nakładłaś znowu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nałożyłam pierwszy dzień , drugi i po trzecim zmyłam i od nowa dwa dni ;) aż widziałam rezultaty ;*

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz <3
Zostaw link do swojego bloga - zajrzę ;*